Elfje drukken in Museum Plantin-Moretus op Gedichtendag

Donderdag 31 januari om 10 uur

Monique en Hans Hagen schreven op vraag van Museum Plantin-Moretus een elfje: een gedicht van elf woorden. Het publiek wordt uitgenodigd om tijdens de Poëzieweek het elfje te vertalen naar een andere taal of dialect, het te kalligraferen of er een kunstwerk van te maken. Enkel op Gedichtendag zelf, kan het gedrukt worden op de drukpers in het museum. Schepen voor cultuur Nabilla Ait Daoud bijt morgen de spits af.

De pers wordt vriendelijk uitgenodigd om het drukken van het elfje van schepen Nabilla Ait Daoud bij te wonen op donderdag 31 januari om 10 uur in Museum Plantin-Moretus.

Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen via [email protected]

TIJD VOOR EEN ELFJE

vrijheid

zeg ik

wat ik wil

of blijf ik beter

stil

Praktisch

• Gedicht drukken op donderdag 31 januari (Gedichtendag), tussen 10 en 16 uur in Museum Plantin-Moretus. Gratis op vertoon van een geldig toegangsticket.
  • Het elfje kan binnen gebracht worden van 31 januari tot en met 6 februari tijdens de openingsuren van het museum, en zal tentoon gesteld worden in het museum.

Perscoördinator Musea en Erfgoed, Stad Antwerpen