Suske en Wiske ontmoeten Christoffel Plantijn

Maandag 9 januari om 11 uur in Museum Plantijn-Moretus

In het kader van de VRT-reeks ‘Het Verhaal van Vlaanderen’ geeft de Standaard Uitgeverij een nieuw Suske & Wiske album uit. In ‘De Geplaagde Plantijn’ keren Suske en Wiske terug in de tijd en ontmoeten ze Christoffel Plantijn, de visionaire oprichter van de grootste uitgeverij in de 16de eeuw, de Officina Plantiniana.

De pers is van harte welkom om kennis te maken met het nieuwste album van de striphelden op maandag 9 januari om 11 uur in Museum Plantin-Moretus, Vrijdagmarkt 22, 2000 Antwerpen.

• 10.15 uur: ontvangst in Museum Plantin-Moretus
  • 11.00 uur:
    • verwelkoming door Iris Kockelbergh, directeur
    • toelichting door Jan Jambon, Vlaams minister-president
    • toelichting door Nabilla Ait Daoud, schepen voor cultuur stad Antwerpen
    • toelichting door Kris Hoflack, CEO van de Standaard Uitgeverij
  • 12.00 uur: receptie

Gelieve uw aanwezigheid ten laatste 6 januari te bevestigen via [email protected]